Ajankohtaista, nyt!

Bahia Blancan hallintamaksu 29.2.2024 mennessä Banco Santanderin tilille

Tänään 23.1.2024 BB/ONA antoi lisäaikaa hallinnointimaksun eräpäivään helmikuun loppuun!

Hei! Bahia Blancan (ONA Grupin) laskutuksessa tuntuu olevan taas häiriöitä, eikä kaikki jäsenemme ole vielä saaneet ”Management Fee” -laskua Barcelonan järjestelmästä. Laskutiedustelut tulee lähettää Ulrikelle sähköpostiin club@bahiablanca.co.uk – hän vastaa nopeasti! Yhden makuuhuoneen maksu 466,00 Eur ja kahden makuuhuoneen maksu on 773 Eur.

Maksun saaja: BAHIA BLANCA LEISURE, SL

Tilinumero (IBAN) : ES36 0075 0985 7306 0048 2767

Swift-koodi: BSCHESMM

Jos pankkiohjelmasi pyytää ulkomaanmaksussa osoitetta, niin kirjoita siihen:
Banco Santander
Avenida Tomas Bosch s/n
Centro Cívico 35130 Puerto Rico
Mogan Gran Canaria


Viitenumeroa ei maksaessa käytetä, mutta viestisarakkeeseen tulee kirjoittaa huoneistosi numero ja viikkosi, jonka omistat.

Ohessa esimerkkinä Osuuspankin maksupalvelusta ruutukaappaus

Bahia Blancan talletettujen viikkojen käyttäminen 2024 mennessä!

ONA esitteli AGM2023-vuosikokouksessa oman vaihto-ohjelmansa korona-aikana talletettujen viikkojen käyttämiseen. Ota yhteyttä heidän asiakaspalveluunsa +34 932 029 601, josta voitte kysellä vapaita viikkoja haluamaanne kohteeseen manner-Espanjassa, Mallorcalla tai Teneriffalla (sekä yksi kohde on myös Puerto Del Carmenin saarella). Talletetut viikot tulee käyttää 31.12.2024 mennessä!

Asiakaspalvelua on saatavilla englanniksi, ranskaksi, espanjaksi, italiaksi, saksaksi, venäjäksi ja portugaliksi. Valitettavasti pohjoismaiset kielet puuttuvat heidän palvelustaan.

Bahia Blancan hallintamaksu 31.1.2023 mennessä Banco Santanderin tilille

Hei! Bahia Blancan laskutuksessa tuntuu olevan häiriöitä, eikä kaikki jäsenemme ole vielä saaneet ”Management Fee” -laskua ONA Groupin järjestelmästä. Laskutiedustelut tulisi lähettää sähköpostiin club@bahiablanca.co.uk tai soittaa puhelinumeroon 0034 928 560 824 ja tämän jälkeen alanumeroon pääsee painamalla numerot 37. Yhden makuuhuoneen maksu 487,50 Eur ja kahden makuuhuoneen maksu on 809 Eur.

Maksun saaja: BAHIA BLANCA LEISURE, SL

Tilinumero (IBAN) : ES36 0075 0985 7306 0048 2767

Swift-koodi: BSCHESMM

Jos pankkiohjelmasi pyytää ulkomaanmaksussa osoitetta, niin kirjoita siihen:
Banco Santander
Avenida Tomas Bosch s/n
Centro Cívico 35130 Puerto Rico
Mogan Gran Canaria


Viitenumeroa ei maksaessa käytetä, mutta viestisarakkeeseen tulee kirjoittaa huoneistosi numero ja viikkosi, jonka omistat.

Tässä esimerkkinä oman Osuuspankkini ulkomaanmaksun suoritus

Cecilian pyyntö viikkolomaosakkeen omistajille 22.11.2022 Cecilias önsket till veckosägare den 22 november 2022

Would you please be so kind to send to all your BB’s club contacts for them to send an email to club@bahiablanca.co.uk with their contact details specially the ones that have not received the AGM notice.

Voisitteko ystävällisesti lähettää yhteystietonne Bahia Blancan sähköpostiin oheisella lomakkeella. Erityisesti toive on heille, jotka eivät saaneet vuosikokouksen (AGM = Annual General Meeting) kutsua ja materiaalia. Huomatkaa, että punaisella tähdellä merkatut kentät ovat pakollisia.

Kan ni skicka era kontaktinformation till Bahia Blancas e-post med hjälp av det bifogade formuläret. Önskemålet är speciellt till dom som inte fått inbjudan till Annual General Meeting (AGM) årsstämman och den material. Observera att fälten markerade med en röd stjärna är obligatoriska.

We need – Tarvitsemme – Vi önsker:

Thank you for your help! Paljon kiitoksia avustanne! Tack så mycket för hjälpet!
Kind regards – parhain terveisin, med vänlig hälsning,
Cecilia

General Manager (toimitusjohtajan) Cecilian irtisanoutumisilmoitus 23.3.2022

Reilun seitsemän vuotta Bahia Blancaa luotsanneen toimitusjohtajamme Cecilian irtisanoutuminen ei tullut kovinkaan suurena yllätyksenä. Reilu kaksi vuotta korona-aikaa on ollut Cecilalle kiireistä johtamista, vaikka toiminta ei ole välttämättä jäsenille näkynytkään aktiivisena.

Kevinin poismeno joulukuussa 2019 oli kaikille yllätys, sillä hänen toipumisensa oli vielä vuoden saman vuoden vuosikokouksessa marraskuussa hyvällä tolalla. Mary, Kevinin puoliso, sai perinnöksi vuoden 2020 alussa noin 2.000 viikko-osaketta, hallinnointiyhtiön ja samalla maailmaa muuttavan koronaepidemian. Bahia Blancan viestintä ja tiedottaminen jäsenille kompuroi heti koronan alusta asti, mikä aiheutti suunnatonta tyytymättömyyttä omistajaa, johtajia ja komiteaa (mihin itsekin kuulun) kohtaan. Itse en kuitenkaan missään vaiheessa hyväksynyt omistajan tahtoa pitää viestintä minimissä – olen kriisiviestintään perehtynyt työni ja aiempien opiskelujeni kautta. Komitean jäseninä jouduimme kuitekin taipumaan Englannin johdon ja toimiston tahtoon.

Bahia Blanca avautui elo-syyskuussa 2021 jäsenillemme, samalla kohdaten lukuisia ongelmakohtia tekniikassa. Uima-altaan lämmitin oli täysin ”sökö” ja se jouduttiinkin vaihtamaan uuteen parin kuukauden kuluttua lomahotellimme avaamisesta. Funikulaari-hissi, joka on asennettu vuonna 2006, alkaa olla tiensä päässä. Rannanpuoleinen valli on edelleen korjaamatta, sekin pitkälti koronan vaikutuksien takia – rakennusmiehet Gran Canarialta palasivat tuolloin manner-Espanjaan, kun hotellit sulkeutuivat. Samalla huoneistojen ylläpito- ja huoltokorjaukset tulisivat projektoida, eli tehdä suunnitelma hotellimme pitämisen laadukkaana. Yhtenä mittarina voimme pitää RCI-ketjun ”Gold Crown” -statusta, jonka olemme saaneet useiden vuosien ajan. Hotellin henkilökunta on tehnyt kovasti töitä, jotta pääsisimme normaalitilanteeseen. Alla vielä vapaasti suomennettuna Cecilian eroilmoitus.

Hyvää kevättä kaikille,
Vesa

Cecilian eroilmoitus 23.3.2022:

Dear Members / Friends

I hope to find you and your family well.

I am writing to let you know that I have resigned as a General Manager of Bahia Blanca and my last day here will be the 03rd of April.

I would like to thank each of you for every experience shared and the good times we had together. Please know that working here was very rewarding and I really appreciate all the help you have extended to me. There have been 7 and a half years of intense work and dedication and I have so enjoyed it and appreciated it every day. It was a great pleasure to have met you all and be part of your life while you were on vacations at the resort.

There is the possibility for me to remain as the Chairperson of the Committee as I was asked by the company to continue for a while longer with this role and help remotely with matters that are linked to the Club and Members as well as preparing the annual meeting together with the Committee and making sure that Bahia Blanca keeps the high standards as a Gold Crown resort. I am reconsidering it and if this agreement goes ahead, we will continue our communication and interactions. I will keep you posted.

Thank you again for a terrific seven and a half years.

Warm regards,
Cecilia

Vapaasti suomennettuna:

Hyvät jäsenet ja ystävät!

Toivottavasti olette voineet hyvin.

Olen eronnut Bahia Blancan toimitusjohtajan tehtävästä ja viimeinen työpäiväni on täällä 3. huhtikuuta.

Haluan kiittää teitä kaikkia hyvistä hetkistä ja kokemuksista, joita olemme yhdessä viettäneet. Työskentely Bahia Blancalla on ollut erittäin palkitsevaa ja olen arvostanut apua, jonka olen teiltä saanut. Olen omistautunut seitsemän ja puolen vuoden ajan työlleni, nauttinut ja arvostanut sitä jokaisena päivänä. On ollut suuri ilo tavata teidät kaikki ja olla osa elämäänne täällä viikkolomahotellissamme.

Minulle on tarjottu mahdollisuutta jatkaa komitean puheenjohtajana hallinnointiyhtiön pyydettyä jatkamaan tässä tehtävässä vielä jonkin aikaa, auttamaan etätyöskentelemällä klubin ja jäsenten asioissa sekä vuosikokouksen valmistelussa yhdessä komitean kanssa. Tavoitteena on saavuttaa edelleen Gold Crown -vaatimukset. Harkitsen asiaa, ja tämän mahdollisesti toteutuessa, jatkamme viestintää ja vuorovaikutusta. Pidän teidät ajan tasalla.

Kiitos vielä teille upeista seitsemästä ja puolen vuoden ajasta!

Parhain terveisin,
Cecilia

Bahia Blancan tiedotuskirje Cecilialta 24.1.2022
https://www.bahiablancaweb.com/fi/omistajat.html

Hyvät jäsenet ja ystävät!

Toivomme, että Sinä ja perheesi voitte hyvin.

Olemme saaneet paljon kyselyjä hissistä ja uima-altaan lämmityslaitteesta. Tiedoksenne tilannepäivitys:

HISSI

Paikalliset huoltokorjaajat ovat kunnostaneet hissiämme marraskuun jälkeen tapahtuneiden laiterikkojen takia. Hississämme on esiintynyt useita ongelmia ja huoltokorjausyhtiö on pyytänyt sveitsiläistä valmistajaa tulemaan kiireellisenä tekemään vuosihuollon, sekä ehkäisemään mahdollisia tulevia ongelmia.

UIMA-ALTAAN LÄMMITYSLAITE

Allaspumppumme lakkasi toimimasta elo-syyskuussa ja olemme pyytäneet valmistajalta välitöntä korjausta laitteelle. Huoltokäyntien jälkeen he ilmoittivat meille, että lämmityslaitetta ei voi korjata – ainoa ratkaisu on ostaa uusi. Uutta allaspumppua/lämmitintä valmistetaan manner-Espanjassa ja se toimitetaan heti valmistuttuaan Gran Canarialle.

Valmistajalla on ollut viime kuukausina paljon ongelmia tavarantoimittajien osalta ja joidenkin tullirajoituksien vuoksi. Olemme vaatineet ja painostaneet heitä, koska emme ymmärrä syytä viiveen johtumisesta – tämä vaikuttaa paljon vieraidemme lomiin. Valmistaja on ottanut anteeksipyydellen meihin yhteyttä, selittäen, ettei toimitusviive johdu heistä. Valmistaja tulee toimittamaan meille virallisen kirjeen tavarantoimittajalta, jolla todistaa tämän olevan totta. Aiomme edelleen painostaa valmistajaa saadaksemme toimitus- ja asennuspäivämäärän – toivoen, että saisimme uuden pian käyttöön.

Käytän tilaisuuden myös kertoa, että olemme saaneet myyntitoimistomme Julie Shaplesin vastaamaan kaikista klubiin liittyvistä asioista (ylläpitomaksut, omistajanvaihdokset, viikkojen vaihdot ja myynnit, luovutukset sekä talletetut viikot, sekä väliaikaisten omistuksien käyttämiset). Sähköpostiosoite Julielle on sales@bahiablanca.co.uk

Muissa asioissa, kuten varaukset ja saatavuus, ottakaa yhteyttä resort@bahiablanca.co.uk

Voitte myös soittaa meille Bahia Blancalle numeroon 00 34 928 560 824

Pahoittelemme, ettemme ole voineet vastata kaikkiin lukuisiin puheluihinne ja sähköposteihinne. Vakuutamme, että teemme parhaamme palataksemme normaalitilanteeseen mahdollisimman pian ja pyydämme kärsivällisyyttänne, ymmärrystänne ja yhteistyötä. Teemme töitä sen eteen. Ymmärrämme, että teille on ollut erittäin turhauttavaa, kun emme ole pystyneet vastaamaan kaikkiin saamiimme kyselyihin.

Kiitos jo etukäteen.

Lämpimät terveiset,
Bahia Blanca



3 thoughts on “Ajankohtaista, nyt!

  1. Yritin saada yhteyttä suomalaiseen Janiinaan, joka on ollut yhteyshenkilömme viime vuosina. Olisin kysynyt ylimääräisen vuorokauden varaamista lentojen vuoksi.
    Tiedättekö, toimiiko suomi@bahiablanca.co.uk sähköposti vielä?
    Ystävällisin terveisin Anneli Lehtonen

    1. Hei Anneli, pahoittelen hitautta viestisi vastaamiseen!

      Clubin asioita hoitaa nykyisin Ulrike Bahia Blancalla ja häneen kannattaa olla ensisijaisesti yhteydessä sähköpostilla club@bahiablanca.co.uk . Selvitetään vielä, lukeeko tuota mainitsemaasi sähköpostia enää kukaan…

      T. Vesa, pj.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *